dag 4. - Reisverslag uit Calinan, Filipijnen van Evy Kregting - WaarBenJij.nu dag 4. - Reisverslag uit Calinan, Filipijnen van Evy Kregting - WaarBenJij.nu

dag 4.

Door: evy

Blijf op de hoogte en volg Evy

09 Februari 2015 | Filipijnen, Calinan

Dag 4.
Nopp, geen kater!, maar het was maar goed dat we konden uitslapen. Heel rustig ontwaakte iedereen uit een diepe slaap. We hadden bedacht om vandaag het stadje in te gaan, langs kraampjes lopen, winkeltjes in gaan en wat cultuur snuiven. Letterlijk en figuurlijk, want jeetje wat kan het hier stinken! Vooral op de markt. Er waren zeker wat leuke winkeltjes waar we wat gekocht hebben maar merendeel was vies of vertrouwden we niet. En van nurse Helen mochten we geen eten op de markt kopen en eten omdat wij daar niet tegen kunnen, dus daar hebben we ons natuurlijk netjes aan gehouden. Na lang te hebben gelopen in de sterke geur zijn we toch snel weer in een tricycle gestapt, dat is een soort tuk-tuk alleen dan met een scootertje. En zondagavond was het tijd voor heerlijk pizza bij de koffie hoek een paar huizen verder. Het zag er super netjes uit vergeleken met de andere huizen in de Filipijnen, het leek net alsof we nog in Nederland waren. We ontmoette daar een vrouw Daylee ofzo en ze wilde ons graag meenemen naar mooie en leuke plekjes hier in de buurt. Hier zeiden wij natuurlijk geen nee op! En hebben we nummers uitgewisseld, daarna ging iedereen even naar de wifi en daarna Hop naar bed, morgen onze eerste stage dag!

Verslag uit: Filipijnen, Calinan

Filipijnen

nog maar 3 dagen en dan zitten we al in het vliegtuig, wat is het aftellen toch snel gegaan!

dag 5

dag 4.

dag 3

dag 2

dag 1
Evy

hallo allemaal, ik ben Evy en ik doe de opleiding Pw niveau 4 kinderopvang. samen met 7 andere meiden vlieg ik naar de Filipijnen deze donderdag. hier gaan wij werken in een weeshuis, basisschool, ziekenhuis, huis voor misbruikte meisjes etc. in deze blog wil ik mijn familie en vrienden op de hoogte houden van mijn reis. We zullen 11 weken verblijven in het stadje Calinan bij Davao City op het eiland mindanao.

Actief sinds 26 Jan. 2015