dag 1 - Reisverslag uit Calinan, Filipijnen van Evy Kregting - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit Calinan, Filipijnen van Evy Kregting - WaarBenJij.nu

dag 1

Door: evy

Blijf op de hoogte en volg Evy

09 Februari 2015 | Filipijnen, Calinan

Dag 1.
Vandaag was het vroeg op, om 5 uur ging de wekker. Snel de allerlaatste spullen in mijn koffer en richting Stefan. Om half 7 kwamen we aan bij Meike en zaten alle meiden van de Bratz er om ons uit te zwaaien. Wat boffen wij toch met zulke lieve vriendinnen. Hop in de auto en rijden want er zijn veel files voorspeld. En inderdaad we zaten nog geen half uur in de auto en de eerste apjes met “wij staan in de file” kwamen binnen. Veel later dan de afgesproken tijd kwamen we aan op Schiphol, natuurlijk nog steeds ruim op tijd want papa wilde extra vroeg gaan gelukkig. Nu zitten we al eventjes in het vliegtuig, gelukkig bij het raam! We zaten nog maar kort in het vliegtuig en we kregen al avondeten (jahoor meteen rijst met kip!) dat was zo ongeveer rond 13:30 Nederlandse tijd, omdat wij natuurlijk met een Chinese vliegmaatschappij vliegen. Ook wordt er nu van ons verwacht dat wij gaan slapen, maar om 15:30 vind ik dat toch echt nog iets te vroeg, en de stoelen zijn ook niet heel erg comfortabel. Dan maar alle lieve stukjes tekst lezen die iedereen geschreven heeft, dankjewel allemaal!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Calinan

Filipijnen

nog maar 3 dagen en dan zitten we al in het vliegtuig, wat is het aftellen toch snel gegaan!

Recente Reisverslagen:

09 Februari 2015

dag 5

09 Februari 2015

dag 4.

09 Februari 2015

dag 3

09 Februari 2015

dag 2

09 Februari 2015

dag 1
Evy

hallo allemaal, ik ben Evy en ik doe de opleiding Pw niveau 4 kinderopvang. samen met 7 andere meiden vlieg ik naar de Filipijnen deze donderdag. hier gaan wij werken in een weeshuis, basisschool, ziekenhuis, huis voor misbruikte meisjes etc. in deze blog wil ik mijn familie en vrienden op de hoogte houden van mijn reis. We zullen 11 weken verblijven in het stadje Calinan bij Davao City op het eiland mindanao.

Actief sinds 26 Jan. 2015
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 2182

Voorgaande reizen:

26 Januari 2015 - 17 April 2015

Filipijnen

Landen bezocht: